Fotografia wnętrz jako narzędzie do sprzedaży nieruchomości.

Fotografia wnętrz jako narzędzie do sprzedaży nieruchomości.

Spis treści

Fotografia wnętrz jako narzędzie do sprzedaży nieruchomości

 

Poszukując swojego wymarzonego mieszkania spędziłem dużo czasu na przeglądaniu ofert w popularnych serwisach związanych z tematyką nieruchomości. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu większość fotografii znajdujących się na tych portalach była zrobiona w bardzo amatorski sposób, a ich właściciele najprawdopodobniej zastanawiali się, dlaczego sprzedaż trwa tak długo. Cóż, mając do zaoferowania nieruchomość o wartości przeszło 700 tysięcy złotych w atrakcyjnej dzielnicy, musimy pamiętać, że ludzie kupują przede wszystkim oczami.

 

Przedstaw swoją nieruchomość na sprzedaż w możliwie korzystnym świetle

 

Jeśli zadbamy o to, aby pokazać nasze mieszkanie w bardzo korzystny sposób, wynajmiemy do tego profesjonalistów, którzy wykonają rewelacyjne ujęcia, a osoby zajmujące się home stagingiem zaopiekują się planem zdjęciowym, to atrakcyjność naszej oferty w odczuciu poszukujących idealnego miejsca do życia może zdecydowanie wzrosnąć. Media społecznościowe wykształciły w wielu z nas pogoń za pięknem i należy o tym pamiętać przy zamiarze sprzedaży swojej nieruchomości. Z racji, że sam bardzo długo zajmowałem się profesjonalnie fotografią to zawsze kładłem nacisk na jakość zdjęć niż na ich ilość. Poważny klient zawsze doceniał trud włożony w moją pracę i doświadczenie, które zbierałem przez ponad dekadę.

 

pexels jeshootscom 4425731 - Fotografia wnętrz jako narzędzie do sprzedaży nieruchomości.

 

Jak wykonywać zdjęcia nieruchomości na sprzedaż

 

Wykonując zdjęcia nieruchomości należy pamiętać o tym, aby pokazać najbardziej wartościowe ujęcia. Jest kilka powszechnie znanych sztuczek, aby fotografowane pomieszczenia wydawały się większe. Przede wszystkim starajmy się fotografować wąskie przestrzenie pod kątem. To nie tylko optycznie powiększy nam pokój, ale także pokaże jego większą funkcjonalność Unikajmy fotografowania w wąskich miejsc stojąc w drzwiach. Takie kadry będą bardziej przypominały przedział w pociągu niż miejsce, które możemy zaprojektować pod siebie. Możemy też posiłkować się kilkoma ujęciami, aby pokazać potencjalnym klientom cały pokój.

 

Czego oczekuje potencjalny kupujący od Twojej nieruchomości?

 

Traktujmy swoich potencjalnych kupujących, jak samego siebie. Ile razy przeszło Wam przez myśl oglądając daną nieruchomość, że wygląda ona lepiej niż na zdjęciach? Starajmy się pokazać jak najwięcej osobom, które oglądają nasze ogłoszenie w Internecie. To sprawi, że nie tylko uatrakcyjnimy naszą ofertę, przyciągniemy więcej oglądających, to w dodatku osoby, które przyjdą oglądać nasze mieszkanie będą dokładnie znały wszystkie jego zakamarki. Dlatego też w naszej, butikowej agencji nieruchomości – Goeste, kładziemy tak ogromny nacisk na jakość naszych materiałów. Dzięki temu możemy wykonywać prezentacje z osobami, które są realnie zainteresowane jej zakupem i przesiewamy typowych „oglądaczy”.

 

Jakich aparatów używać do zdjęć mieszkań na sprzedaż?

Mimo, iż dzisiejsze aparaty w smartfonach oferują naprawdę dobrą jakość obrazu to w dalszym ciągu może to być za mało, żeby zainteresować kogoś bardziej wybrednego. Jeśli przy naszej sesji zdjęciowej użyjemy zewnętrznych lampy błyskowych i skupimy się na obróbce graficznej z pewnością osiągniemy rezultaty, które wprowadzą w osłupienie nie tylko typowego Kowalskiego. Profesjonalne lustrzanki, czy też bezlusterkowce w połączeniu z obiektywami z najwyższej półki sprawią, że nasza nieruchomość będzie prezentowała bardziej estetycznie, co bezpośrednio przekłada się na wiele czynników jak np. atrakcyjność naszej oferty na tle innych oraz zainteresowanie potencjalnych nabywców.

Wszystkie te składowe wpływają pozytywnie na czas sprzedaży. Oczywiście to tylko jeden z aspektów dobrze skonstruowanej oferty, należy pamiętać też o czynniku ludzkim. W tym przypadku o agentach nieruchomości, którzy swoim doświadczeniem dowiozą transakcję do końca i zdejmą z Waszej głowy formalności prawne.

Oceń
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Dołącz do nas

Facebook

YouTube

Zapisz się na newsletter

Powiązane artykuly